Yaz sofraları için masa ortası çelengi


IMG_0940

Yaz sıcaklarında arkadaşlarla beraber olmak, güzel sofralar hazırlamak hem eğlenceli hem de keyifli. Zevkli bir sofra için olmazsa olmazlardan olan çiçekleri değişik şekilde sunabilirsiniz.

 

 

 

 

 

 

Benim kullandığım malzemeler bir cins ardıç ağacının meyvesi olan palamut, kurutulmuş çiçekler, bahçemdeki çiçeğin sazları.

ardic

cicek1

saz

IMG_2062

 

 

 

 

 

Ardıç ağacı hakikaten çok güzel. Komşumuzun bahçesindeki ardıç ağacından palamutları topladım.

IMG_0934

Bodrum, Gündoğan pazarından kuru çiçekleri aldım. İnce telden iç içe iki daire yaptım. Arasına kuru çiçekleri yerleştirdim. Tam ortaya bir mum koydum. Mumun etrafına ardıç palamutlarını dökülmemeleri için hafif zamklayarak sabitledim. Sazları kullanarak süsledim.

IMG_0939

Doğadaki bitkileri kullanarak ne çok şey yapabiliyoruz. Sadece biraz düşünmek ve emek gerekiyor….

Cevap bırakın